Kwalitatieve new business afspraken op basis van ‘No Cure No Pay’. Voor ondernemingen in de IT, arbeidsbemiddeling en zakelijke dienstverlening. Passen wij bij elkaar? Om daar achter te komen stellen wij de volgende vragen:
Wie bent U? Het DNA van uw bedrijf, wat is dat? Wat is de missie van uw bedrijf? Wat is uw identiteit en wat is de sfeer binnen uw bedrijf?
WAT VERKOOPT U?
Overstagh wil exact weten wat u verkoopt. Detacheert u? Verkoopt u een SAAS product? Doet u security-audits? Heeft u een samenstelpraktijk? Levert u Business Intelligence oplossingen?
WIE KOOPT BIJ U?
Wie is uw doelgroep? Welke prospects zijn interessant voor uw product en/of dienstverlening. Wat zijn de ‘namen en rugnummers’ van de beslissers binnen uw doelgroep? Wat is de naamsbekendheid van uw onderneming binnen uw eigen doelgroep?
WAAROM KOOPT MEN BIJ U?
Wat is uw onderscheidend vermogen? Deze vraag bepaalt de drie aanknopingspunten, drie essentiële redenen die wij gebruiken in de telefoongesprekken. Dit vormt de trigger tot het maken van een afspraak met uw prospect.
DE EERSTE AFSPRAKEN IN DE AGENDA! (WERKWIJZE)
Na een positieve intake starten accountmanager van Overstagh zorgvuldig met het inplannen van de eerste proefafspraken. De maximale doorlooptijd daarvoor is twee weken. Indien Overstagh, u of uw branche nog niet goed genoeg kent gaan wij de eerste vijf afspraken met u mee naar de prospect.
MINIMAAL 5 AFSPRAKEN PER WEEK
Na de eerste succesvolle proefafspraken gaat de salesmotor echt draaien. Overstagh plant doorlopend kwalitatieve new business afspraken voor u in. Vanzelfsprekend verwachten wij per afspraak terugkoppeling van u zodat we de klantbenadering en kwalificatie doorlopend kunnen aanscherpen.